dimecres, 27 de novembre del 2013

Top of The City!!


Demà és Thanksgiving! Feliç Thanksgiving a tots!

I per fer l'espera més dolça... un tastet de la meva visita a Manhattan des de les altures! 
El cap de setmana passat vaig pujar al Top of The Rock Observation Desk, el famós edifici situat al Rockefeller Center del que aquí teniu les seves magnífiques vistes, unes vistes que em van costar 27$. Per pujar-hi vaig agafar un ascensor molt modernillo, amb música i espectacle inclosos a les parets transparents que m'acompanyaven mentre pujava fins al pis 64 i sense passar pel 13 (bé, la veritat és que d'aquest edifici no ho sé segur però la majoria d'edificis aquí NYC passen del pis 12 al 14 evitant el pis 13 de "la mala sort". No és que no si pugui accedir sinó que no existeix). A dalt m'esperaven tres terrassetes per omplir de fotos americanes la càmera! I així va ser!

 Si veniu us ho recomano; el lloc val la pena, sobretot perquè tens la ciutat als teus peus... amb l'Empire State inclós, el building neoyorquí per excel·lència i el meu pròxim objectiu, l'Empire State de nit!






Ja us ho vaig dir... Christmas is coming...



Ens veiem a la pròxima, amb molt menjar, el meu cumple i un Brooklyn nadalenc!


14 comentaris:

  1. Ostres, sembla que estiguis prenent alguna cosa aquí a l'Hotel de Sant Pol, hi ha una pared on es veu la mateixa vista, t'enrecordes?? jajaja...esperaaa.... que baixoooo!!!
    Per Moooolts Anys newyorkins, aquests 20 si que seran innolvidables i diferents....disfruta també del dia del Thanksgiving, ja ens explicaràs!! passa-ho be! Moltiiiisssimes Felicitats Txell ....Un petó i una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Un aniversari ben diferent però igualment especial. A l'Hotel les vistes per calmar la gana, perquè les d'aquí són de 10! Una abraçada!

      Elimina
  2. Txell, PER MOLTS ANYS.....GUAPA!
    QUE SE SENT CUMPLINT 20? QUE SIGUIS MOLT FELIÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QEU NOMÉS ES CUMPLEIXEN UN COP! ÉS UN NÚMERO MAQUÍSSIM!
    APROFITA QUE ESTÀS A LA CITY GUAI I GAUDEIX.

    PETONS

    esther

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una mica gran, però encara molt jove! I mig neoyorquina!! Moltes gràcies Esther!

      Elimina
  3. Txell sóc el Gerard. MOLTÍSSIMESSSSSSS FELICITATSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 20 que fort.
    Aquí a Barcelona també hi ha llums, però no tantes i tampoc tant boniques, com ja et pots imaginar ja han obert la fireta amb les figuretes del pessebre. Les fotos com sempre estan bestials!!!!!!!!!! T'enviaré fotos de la fira (no seràn tant bones com les teves però seràn algo, jeje).
    Bueno, ja t'enviaré les fotos. T'estimo moltíííííííííííííísssssim. I que et vagi molt bé amb els teus 20 anys.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que de fotos en podem fer d'espectaculars a tot arreu, ja les espero! Un petonàs, moltes gràcies Gerard!!

      Elimina
  4. Carai, quines fotos mes maques, i ben diferents de quan vam ser-hi nosaltres, es clar, les mes altes les tenim desde l'Empire. Ja m'ha passat algun cop, que per molt maques que surten les fotos, el mes macu és viure-ho en directe i allargar la vista fins allà on arriba i badar sense presses doncs el nostre disc dur en registre molts i molts de petits i grans detalls que queden dins la retina per tornar a gaudir quan el nostre estimat cervellet es torna capritxos. Per molts anys!!,

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant el millor disc dur és el que tenim a dins. Res en comparació però al·lucinant igualment. Aviam si aquest cap de setmana pujo a l'Empire State! Molt divertit el vídeo, moltíssimes gràcies!

      Elimina
  5. certament,fotos molt maques,i l'Eloi quasi que em lleigueix el pensament...aixi que ja esta tot dit
    Bon reportatge!

    ResponElimina
  6. QUINES FOTOS TAN PRECIOSES!!!! bueno, com sempree jejeje Vistes impresionants i de dia!! Jo no vaig tenir la sort de poder veure tot NY de d'aquestes altures amb sol, però també recomano les vistes de nit, on sembla que es faci de dia amb la de llum que hi ha pels carrers, i imagino que ara que s'acosta el Nadal encara meeeeeees!!! Acaba de disfrutar d'aquests dies abans de fer una visita per Barcelona, i no deixis de fer fotos k son amazing!!! Un petuneeeet

    ResponElimina
    Respostes
    1. La pròxima la pròxima, em moro de ganes de veure-ho de nit! I clarament que la càmera continuarà on fire unes setmanetes més! Una abraçada!

      Elimina
  7. Huoooooola Txell,
    Maquíssim tot!!!
    Per cert l'Esther del principi no sóc jo eh!

    Esther Q.

    ResponElimina