dimecres, 30 d’octubre del 2013

Primer tast, NYC de nit des del mòbil!

El cap de setmana passat vaig anar a sopar a un apartament que tenia unes vistes de pel·lícula, Manhattan davant, la ciutat que no dorm. Llàstima que no duia la càmera a sobre perquè hagués pogut fer unes fotos de 10! Almenys tenia el mòbil i com que no me'n podia estar vaig fer un parell de fotos de les vistes (foto 1 de la primera fila, foto 3 de la segona fila, foto 2 de la cinquena fila). L’apartament es trobava a prop de Times Square, on havia d’agafar el metro, així que també vaig aprofitar la nit per anar a fer una volta. Va ser emocionant, era la meva primera sortida de nit. Aquestes son les fotos que vaig fer, tot i que també hi he afegit un parell de fotos fetes amb la meva càmera de les vistes de Manhattan des de Brooklyn i de la posta de sol des del metro. Aquesta és la Nova York de nit que he vist fins ara. Però vull anar-hi amb calma així que un dia agafaré la càmera i let’s go!


I ara només us cal saber que després de casi tres setmanes ja començo  a viure experiències americanes americanes. La setmana passada, mentre corria pel Prospect Park em vaig trobar amb una zona acordonada, 6 cotxes de bombers, 10 cotxes de policia, furgonetes amb els vidres tenyits de negre, homes amb americana i xapa i policies a cavall. I es que l’Obama, ¡sisi l’Obama!, havia de visitar una escola i aquell dia estava per Brooklyn. Resulta que al tenir els espais grans i verds del parc, van preparar una zona perquè el president arribés amb el seu jet privat, olé tu! També, amb els dies que porto ja he viscut dos rodatges. No és que hagi vist cap filmació en directe (ja m'agradaria), però ja han tallat carrers del barri dues vegades per habilitar la zona com a plató.  A la pròxima, em faig passar per extra!


Fins la pròxima! Demà és Halloween i crec que serà IMPRESIONANT!

7 comentaris:

  1. Hola Txell, som la Mariona i els avis (que és el primer cop que han vist el teu blog) i els hi ha encantat!
    A que no saps que ha fet l'avi..... EMOCIONAR-SE (no és broma, està plorant i el teclat ha quedat ben net!!!)
    La iaia diu que li han encantat molt totes les fotos que han vist, "HAN SORTIT MOLT MAQUES!"

    Disfruta el Halloween i ja ens parlarem,

    Un petó dels avis i de la resta de família!


    PD.: Els avis pregunten si el "THANKSGIVING DAY" és el dia del teu aniversari?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! Em fa il·lusió que l'hagin vist! Un petonàs pels tres! Sisi, jut el dia de Thanksgiving és el meu cumple!

      Elimina
  2. Quina preciositat d'imatgeeees!!!! Jo tambe tinc la pregunta del Thanksgiving day xD Em fa feliç saber que ho estàs disfrutant al màxim!! no deixis de gaudir d'aquesta experiència. Necessitarem dies sencers perquè m'ho expliquis tot, així que no oblidis ni un sol detall!!! Espero un skype en quan t vagi b! molts petoneeeeeeeeeets!! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vale.... Veus, penso amb tu i ja em batejo un altre cop xD obviously i'm not you jajajaj

      Elimina
    2. Hola Meri!! Encantada de conèixe't! Només dir-te que conec a una Anna igualeta a tu! jeje m'ha alegrat moltíssim l'Skype d'avui! Un petonàs!

      Elimina
    3. Anna que es fa dir Meri i que resulta ser Anna...5 de novembre del 2013, a les 13:52

      Jajajaj com em riiic!! jajaja per mala sort Meris com tu no n'hi ha cap, o sigui k torno a ser l'Anna!! jejeje Molts molts molts petoooons!!!!

      Elimina