dissabte, 12 d’octubre del 2013

FIRST IMPRESSION

Mmmm… després del llarg viatge, i de conèixe’ls he tingut el que en diuen, el primer contacte amb el barri i la casa. Res és com ser a casa però que et rebin amb els braços oberts i que l’ambient acompanyi et fa sentir bé. El barri, quan el primer dia ja vaig decidir a anar a fer una volta, semblava una mica fred. Però només em va caldre una mica de companyia i una bona passejada per veure que és un barri familiar, molt cuquetó i molt agradable amb tot de cafès i botiguetes vintage i coses d’aquestes. Perquè us en feu una idea, us deixo una foto de les cases típiques d’aquí i del parc que hi ha a dos minuts de la casa.




7 comentaris:

  1. Sembla que t'estàs adaptant molt bé i que t'hi trobes a gust! :D Ja t'aniràs acostumant al ambient i poc a poc ens aniràs explicant més cosetes! M'alegra saber que tot et va bé, i sí, llegir cosetes de com et va tot, fa que et sentim més a prop. Petons des de Barcelona!

    ResponElimina
  2. Meri això és impresionant!! Volem una entrada mínim cada dos dies! Estic feliç de veure't tant bé, després d'haver-te endinssat en aquesta aventura :D

    ResponElimina
  3. Ja tinc més fotos! A poc a poc perquè si vaig tant ràpid no tindré què penjar! Tot i que amb les de fotos que faig en tindria per anys...

    ResponElimina
  4. La primera impressió és molt impotant ... així que.. fantàstic que sigui tan favorable... i encara hi haurà més!!! segur!!! Molt maca la foto de capçalera del blog!!! Et seguirem!!!! :-)

    ResponElimina
  5. Hola sóc el Gerard, per tot el que expliques sembla que et vagi tot bé, o això espero. :)
    Ja que t'has adaptat tant bé, passat-ho tot lo millor posible!!!
    M'han encantat les fotos que es penjat, són molt boniques i molt professionals.
    Un petonàs.

    ResponElimina
  6. Hola guapa, bon aterratge i bona arribada. Sóc l'Esther. Ahir a la tarda vaig assabentar-me del teu bloc. I em va semblar una súper bona idea. La fotografia del carrer és preciosa i el parquet de davant de casa un luxe. Doncs saps que en Paul Auster (el meu escriptor favorit i venerat) viu a Brooklyn? qualsevol dia te'l trobes pel carrer. Ell va preferir viure a l'altra banda del riu i quan li ve de gust creua el pont i va a la city. Noia, quina sort, això és una gran aventura i gràcies al bloc ens assabentarmen dels detalls. Les fotografies són de tardor. Bona època per aterrar a NYC....no et sembla?
    PETONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 1000

    esther

    ResponElimina
  7. Isabel, Gerard i Esther!! Molts record als tres i moltes gràcies!! Hi ha llocs molt macos, racons de Paul Auster (surt al llibre de Central Park que em vaig comprar) i yankees Gerard!!

    ResponElimina