dimarts, 17 de desembre del 2013

Què llegiu?


Sempre he tingut una gran afició a la lectura, i es que qui pot renunciar a llegir l’últim capítol abans d’anar a dormir, a les quatre pàgines que aconsegueixes llegir al metro, a la lectura sota el sol d’estiu a la platja o simplement a un bon llibre per llegir quan trobes un moment durant aquells dies que demanen hores extra a crits. Aquí, la lectura m’ha fet sentir a prop de la meva antiga rutina.

Estic gaudint el llibre que tinc ara però per trobar-lo he fet un recorregut llarg, molt llarg! Vaig començar amb el llibre que vaig agafar a Barcelona, però res, no m’enganxava (El Cumpleaños Secreto de Kate Morton). Després vaig llegir fragments del llibre de segona mà que vaig comprar a Central Park i que parla de diverses aventures viscudes al parc. Quan em vaig cansar, vaig llegir els dos primers capítols d’una trilogia de ciència ficció que ells em van deixar (A Wrinckle in Time de Madeleine L’Engle) i fa uns dies que per fi he trobat un llibre dels bons. Investigant a la Brooklyn’s Public Library vaig trobar un llibre en espanyol (si ja sé que hauria de buscar un en anglès, però... ja tindré temps... suposo) i haig de confessar que me l’he acabat comprant a una de les llibres més conegudes d’aquí, Barnes & Noble. L’altra llibreria és Strand, i és on em vaig comprar el de 2a mà de Central Park. Des d’aleshores que no paro de llegir, al metro, abans d’anar a dormir i perquè no, també m’acompanya a la cafeteria. És Dime quién soy de Julia Navarro. Quin llibre em recomanaríeu? Jo no podria triar-ne un de sol...

El Cuaderno de Maya; Isabel Allende
El Rebelde; Sadie Jones
Mecanoscrit del segon origen; Manuel de Pedrolo
...




PD: alerta! estic escrivint això a la cafeteria Starbucks i miro al voltant i només veig els típics cafès i CENTENARS no, MILERS de Mac's, carai quina economia la de Nova York... Em sembla que desentono una miqueta... a no que la del meu davant té un Toshiba.

4 comentaris:

  1. jajajjajajajjaja poooobra!

    Et recomanaria algun llibre, però jo no tinc massa criteri, en general m'agrada qualsevol cosa que sigui una mica passable... sóc així!!

    Vaig a dormir ja, però em sento afortunada perquè, crec, que sóc la primera en comentar!!!!

    Bona niiit!!

    atentament,
    una noia escrivint des d'un Mac ;)

    ResponElimina
  2. Quan estiguis a bcn comentem el llibre de Dime quien soy, que ha saps que a mi em va agradar molt!!!!!!

    ResponElimina
  3. Jo estic llegint "El cuadero de Maya", quina casualitat oi? jiji.
    Fins demà!

    EstherQ

    ResponElimina
  4. perque no tots tres ??
    el mecanoscrit es molt xuli,em va agradar molt,dels altres en tinc bones referencies ....perooo! no els he lleigit...
    pito pito i comrnces per un
    fins dema

    ResponElimina