dimarts, 21 de gener del 2014

...back to THE city...

Hello, hello!

Benvinguts una altra vegada, després d'aquest break de Nadal jo ja torno ha ser aquí. Perquè resulta que m'esperaven i sinó mireu... aquesta és la benvinguda que m'ha fet la ciutat, tan diferent a la primera
 a mitjans d'Octubre i alhora tan especial!


Aquí ja es comença a ser tardet i per molts de vosaltres ja passa bastant d'aquest "tardet" així que seré breu, però es que només volia dir-vos que he arribat sana i salva d'aquesta segona tongada de 9 hores de vol! Asseguda al cantó del passadís, en un seient incòmode, amb un jersei més que gruixut a sobre per si tenia fred, amb els auriculars liats per tot arreu i amb el món als meus peus ahir vaig arribar a NYC!

Seguiré actualitzant i es que espero fer mil coses per anar-vos posant al dia. Perquè aquesta vegada les coses són diferents. Em sento diferent i la meva visió es diferent. Per ara, quedeu-vos amb aquesta benvinguda i amb les ganes de fer coses noves!

Sé que alguns de vosaltres em direu que aquesta foto no l'he feta avui. Que no us ho creieu? Que això és real, que això és molt maco!


(material de primera mà directe des de Union Square, a Manhattan)

Txell

9 comentaris:

  1. Quina passada!!!! Creia que ja no trobaries neu!!!!
    Be noia..... ara a estar al cas del teu blog per anar veient les novetats!!!!
    Molts petons, Netsanet i Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapíssimes! Això espero, anar posant novetats! Un abraçada!

      Elimina
  2. Que guai! i quin fred!!!!!!
    Encara que jo tingui una mica d'influència i pugui saber de tú.........(jiji) no deixis de publicar en el teu blog, és molt xulo.
    Un petó

    EstherQ

    ResponElimina
  3. fantastica reentrada
    tens unes bones botes,uns guants una bufanda i molta il-lusio.....a gaudir d'aquest NY tot nevat...aixo segueix

    ResponElimina
  4. Caram!! quin fred... i sols de veure les fotos.
    Aconseguiràs tenir un reportatge fotogràfic de New York en totes les estacions de l'any, interessant... jo no m'ho vull perdre.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva idea era poder fotografiar els mateixos llocs durant els canvies d'estació! Espero aconseguir alguna cosa, els canvis són espectaculars!

      Elimina
  5. Eii Txell!!

    Sóc la Jess, la catalana que et vas trobar ahir per Brooklyn! M'encanta el teu blog :) Ja t'aniré seguint.
    Igual que tu, jo tambié vaig obrir un blog per explicar la meva experiència. Aquí te'l deixo: http://jessaupairinamerica.blogspot.com/

    Ens veiem aviat! Un peto :)

    ResponElimina
  6. Txell, ara feia dies que no et llegia.
    Això és una súper aventura diaria!!! És impressionant. No s'acaba i és tan variat i diferent que dona molt de si. El video fantàstic. M'han agradat molt les fotografies de neu, Central Park. oi?

    petons guapa, gaudeix.

    esther

    ResponElimina