dijous, 5 de desembre del 2013

Més enllà de NYC...

Una de les coses bones de passar una temporadeta a Nova York i no 5 dies és que puc disfrutar de la zona d’una forma ben diferent. En comptes d’anar a corre quita a l’Empire State o al Central Park puc perdre’m per la ciutat, descobrir racons que no surten a les guies i el més important, visitar llocs fora de l’asfalt novayorquí. No es que faci gaires tours ni sortides fora de Nova York ciutat però quan ho faig aprofito per quedar-me amb cada detall de cada lloc. El cap de setmana passat va ser la meva segona visita a la zona de Rye Town.

Rye Town, al nord de l’estat de Nova York, es troba a uns 55 kilòmetres de NYC. 55 kilòmetres que no només separen les dues ciutats sinó que també dos estils de vida, dos paisatges i dues sensacions. Si NYC és la ciutat del caos, la jungla de ciment (evidentment sense contar els meravellosos parcs que té...), la zona de Rye Town és tot calma, la naturalesa en estat pur. Jo només n'he visitat una part i no vull generalitzar perquè no em conec la zona, però sabeu les típiques carreteretes plenes de cases amb jardí, bandera americana i quatre testos? doncs Rye Town és tot així. Perquè us en feu una idea, millor que mil paraules més us deixo algunes de les fotos que vaig fer!
















Que tingueu un bon dia o bona tarda o bona nit! Amb tant canvi d’horari i que el meu ordinador s’ha tornat boig i em canvia l’hora cada dos per tres que ja no sé a quina hora visc!

2 comentaris:

  1. Quines fotoooos!! I quines cases més de pel·lículaaa, tot i que semblen les típiques que apareixen en pelis de por o de tensió! O almenys això m'ha semblat a mi jejejejje Val la pena veure aquesta part tant diferent a NYC, aprofita per veure tot el que puguis de les afores que també val la pena!

    ResponElimina
  2. Igualet, igualet que a les pelis! encara que algunes estan una mica destartalades!!
    Es.

    ResponElimina