dimecres, 11 de desembre del 2013

Let it snow, let it snow, let it snow...



Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn't show signs of stopping
And I've bought some corn for popping
The lights are turned way down low
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Només tinc fotos d’un dia, perquè només ha nevat un dia, però no podia esperar per compartir-les així que aquí les teniu! La nevada va començar diumenge al vespre, quan vam sortir al carrer per primera vegada a jugar amb la neu. Aquell dia no vaig agafar els guants i les mans em van quedar gelades… L’endemà va afluixar però ahir, ahir va nevar de de debó! Durant tot el matí els carrers van quedar blancs, els cotxes enfarinats i les sabates xopes! Ja pensava que tornaria sense veure nevar però vaig tindre sort i vaig veure un magnífic Brooklyn nevat! Avui ja no queda gaire neu, però el fred si que s’ha instal·lat del tot així que us deixo que vaig a preparar-me un cafè ben calentó!










BSP (Banda Sonora pel Post): http://www.youtube.com/watch?v=o2uvtl-1V70


...coming...
Estic fent recerca del millor racó nadalenc a NYC, però n’hi ha tants que m’està sent més complicat del que pensava!

8 comentaris:

  1. Ei!! Ei!!! que estic veient com neva a New York, jajaja.
    M'encanta!! i la música..... mès americà impossible.
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  2. L'Oriol i jo ens hem quedat BOCABADATS amb aquestes fotos i amb la neu que cau!!!!!!!. És preciós, .
    Molts petons.

    ResponElimina
  3. Hola txell, sabia que anaves a nova york, no que te n'anessis a hogwarts (que està a anglaterra) a fer fotos que es mouen... en serio, com ho fas perquè nevi? Estic flipant molt... (la meva vena de "tonteries de quasi les 2 del matí quan una sha quedat estudiant" em domina, ho sento, no puc fer-hi res)

    Que guai m'alegra que vegis coses diferents! El que passa és que no crec que sincerament poguessis pensar que trobar el racó més nadalenc de ny seria fàcil, perquè allà sho prenen tot molt en serio i com bé has dit segur que nhi ha moooolts!! els volem veure tots!!!!!

    Suposo que algú tho haurà dit, pero aprofito per comunicar-te les novetats catalanes: ja tenim data per a la consulta del referèndum per la independència!!! 9 de novembre de 2014. Pregunta: vol que catalunya sigui un estat? si/no; en cas afirmatiu, vol que aquest estat sigui independent? si/no!!! ja veurem què passa... si ens bombardegen almenys tu estaràs segura a sismilcentipico de kms daquí...

    Vas dir que tornaves per nadal oi? o en algun moment? és que em sona que sí, però qui sap, igual no t'estava escoltant... ;)

    Passa-t'ho molt bé i no cometis més errors de principiant de sortir a jugar amb la neu sense guants ;)
    GUAPA!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. màgia de Google, és una aplicació automàtica de gmail crec! jaja jo volia trobar el racó nadalenc més diferent i acollidor, aquí tot és massa comercial i a lo gran!

      sisi estic al dia de tot el que passa a CAT!!

      Ens veiem a partir del 24! ;)

      Elimina
  4. Obres, quan he vist l' inici del comentari en anglès he pensat que ja t havies convertit en americana...... Però després ja m he quedat més tranquil la....... Ja queda poc perquè ens veiem i ens ho expliquis tot en persona..... Anna i Netsanet

    ResponElimina