dilluns, 19 de maig del 2014

Popurrí americà, primer tast de la primavera neoyorquina!

Ja fa temps que no he publicat, culpa meva, no tinc excusa! Així que per resumir aquestes últimes setmanes per aquí us deixo algunes de les fotos al més estil “Callejeros Viajeros, primavera en NY con Meritxell” que he fet, de les coses que he fet! A New York avorrir-se és gairebé impossible, sobretot ara que s’acosta la primavera. L’hivern és una mica matador i encara que hi hagin coses per fer i llocs per anar el fred ho apaga una mica tot. Ara amb el bon temps i el sol les possibilitats es multipliquen; des d’anar al parc, agafar un ferri, berenar a una terrasseta, anar a festes a les rooftops, assistir a un concert a l’aire lliure, fer una barbacoa als backyards de les cases, el que vulguis! Jo he celebrat el festival Holi Hai a l’Upper East Side, he vist una obra de Judy Chicago al costat de casa, al Prospect Park, i he anat al Brooklyn Botanical Gardens per dir algunes! I ara, ara que el bon temps arriba a mi se’m va acabant el temps! Noooo!

Judy Chicago. A Butterfly for Brooklyn.


Downtown. Manhattan Skyline.


Holi Hai. Photos by María Santidrián Z.




Art Performance. A rooftop in Brooklyn.




BBQ


Spring. Brooklyn Botanical Garden. 
...cherry blossom & tulips...








4 comentaris:

  1. Bo,rebre noticies.
    Que la primavera ja es aqui,tambe alli (aixi rime), i per el que vaig es força bonica......la primavera sempre es bonica,com tú
    No pensis que s'acaba res i deixa que tot continui,perque la vida sempre segueix
    Gracies per les noves imatges
    Records

    Miquel

    ResponElimina
  2. Que bé!! veure una nova publicació teva, ho trobava a faltar.... Em serveix de desconnexió i em trasllado, ni que siguin uns instants.
    Quines fotos més xules i que bé que t'ho passes, eh?. Aprofita del bon temps i que no et quedi res per fer.
    Petons

    ResponElimina
  3. Una vegada més IM-PRESIONANT!!!! tot, tot i tot!
    Per cert fas cara de pasar-t'ho molt bé eh!! jiji, perque serà?
    DISFRUTA A TOPE!!!
    Un petó

    EstherQ.

    ResponElimina
  4. Perdona que no hagi comentat apuesta publicación pero feia temps que no hi habia res nou. Ver que tal ho passes pipa..... Aprofita que aviat serás a casa. Jo en tinc moltes ganes. T hem trobar a faltar. Un petó molt fort. Anna i netsanet

    ResponElimina