dijous, 10 d’abril del 2014

Florida

Florida, Florida my sunshine!

Ja puc dir que visc una vida d'extrems, del fred polar de Nova York al forns de Florida al fred encara més polar de Nova York. Nois, amb això ja ho he experimentat tot!
Fa dues setmanes que vaig passar 8 dies a Florida, l'estat del sud-est dels EUA i l'àrea nord-americana més pròxima a Cuba! Vam volar de Nova York a Miami on hi vam passar una nit en un mini palauet al més pur estil de Callejeros Viajeros edición de luxe, i de Miami en cotxe a The Keys unes illes-arxipèlags de la zona de més al sud de Florida. Allà, PAREU ATENCIÓ SIUSPLAU, vaig passar la resta de dies tumabada a la bartola (tumbada relativament perquè de torrar-me al sol no en vaig tindre gaire temps) en una casa particular al davant de la platja, de la qual ni cal dir que era privada, que tenia sorra blanca i que estava envoltada de palmeres i poblada per iguanes. No és que presumeixi, no pas... eh..., però es que allà tindre això és com tenir porta de casa a Barcelona.

Però bé, més val que ho veieu per vosaltres mateixos. El lloc era impressionant i l'experiència també ho va ser. No és que fes masses activitats ni coses, jo ja al·lucinava amb les vistes! I amb la càmera encara més!

M'algrat no tot fossin flors i violes em vull quedar amb les parts més maques del viatge, que van ser la majoria i les que han robat un foradet a la meva memòria per sempre.

Per començar. Aquesta era la casa i els seus voltants, molt típica, però típica d'allà perquè no es corresponia del tot amb la meva imatge de casa a la platja versió Mediterrània.






La vida quotidiana a la vora de l'oceà, a casi 30 graus però en remull tota l'estona.




I passar d'anar al bar de la plaça al restaurant "feu-m'ho" tot de Florida...





I del mercadillo de la plaça a les botigues chic...

 
Si es que no es pot ser més autèntic!


La veritat es que em sento molt afortunada d'haver tingut aquesta oportunitat, segurament única a la vida!

Bon cap de setmana!

Txell

3 comentaris:

  1. Hola Txell, feia molts dies que no et visitava....i estic al·lucinant. Increíble el lloc on has estat durant la setmana. Paisatges de somni, que et diré que només amb les fotografies em trasllado o transporto, no ho sé.....tancaria els ulls i em traslladaria de bon grat. Certament això ocuparà un espai especial a la teva ment. Per sempre més!!!!!!!!!
    I veig que no pares, noia, aprofita. Això és un regal, tot plegat, t'ho miris com t'ho miris i una oportunitat única.
    Guapa, bona setmana santa, que segurament aquí no la celebren, però la setmana que ve, o sigui, el proper cap de setmana tenim 4 dies de festa i tots en tenim ganes.
    Petons des de la city, molts!
    Felicitats per les teves experiències.

    esther

    ResponElimina
  2. Per favor, és increíbe!!!!!!!!!!! una meravella. Sembles la protagonista d'una peli.
    Molt petons.

    EsherQ.

    ResponElimina
  3. ...........i si mirar les imatges ens transporte als qui no hi em estat,quin calaix de memoria mes bonic que es va omplint el teu cervell.No recordo qui va dir (no se si em repeteixo,pero es igual):no son els anys de la vida sino la vida dels anys,aquest es un bon any...
    molts records i petons
    miquel

    ResponElimina