dijous, 13 de febrer del 2014

Go NETS!

Ahir, primer partit de bàsquet a la americana des que estic aquí! Ara només em falta complir amb el beisbol o el futbol americà!

Abans d'anar tenia en ment un d'aquests partits on la gent anima a lo bèstia i on hi ha venedors de hot dogs i cervesa per tot arreu. I sisi, va ser així totalment! A banda de que eren caríssims (10$ la beer, 5$ l'aigua o 8$ els nachos), tothom menjava alguna cosa asseguts a les grades veient el partit - Brooklyn Nets contra Bobcats, de l'NBA - mentre animaven cridant "go Nets" o "defense". La veritat és que en algun moment pensava que la sensació era com la d'estar al Camp Nou però amb menjar. Però... quan a les pantalles van començar a sortir les dance party cam que enfocava a qui ballava i la kiss cam que enfocava a dues persones perquè es fessin un petó vaig dir... nois... això és Amèrica!! Fins i tot, cosa que jo vaig al·lucinar, en un moment de la kiss cam un noi li va demanar matrimoni a la seva parella!!! La foto es veu fatal però la volia afegir perquè va ser peli total.




Txell

PD: sapigueu que just avui hi ha una SNOW STORM, una de les més fortes en quan a volum de neu! Les escoles privades han tancat per avui, les públiques no i jo crec que tothom fa festa amb aquesta excusa. Bé tothom no, però avui si que hi haurà algun cartell que digui "closed due to snow storm. We apologize for any inconvenience".

7 comentaris:

  1. On son las cheerleaders??, je,je. Les persones que jo veig van vestides molt seriosament. On és la "tourist cam" per poder sortir tú.
    M'encanta que ho estiguis aprofitant. Ja fas bé ja, d'aprofitar al màxim. Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi havia de tot! Cheerleaders, party cam,... de tot! I... qui ets? jeje Una abraçada

      Elimina
  2. Que nevi que nevi,que tu ja tens unes bones botes per passejar per la neu,pero recorda ! vigila amb el gel diu la padrina.....
    Espero que el partit el guanyessin els teus....O NO ??
    petons desde BARNA, i feliç Valentins day T'ESTIMO MOLT

    ResponElimina
  3. Estàs en una peli americana!!!

    Es.

    ResponElimina
  4. Noia, No sabia que t'agradava el bàsquet. També és veritat que "allá donde fueras haz lo que vieras"!! Suposo que debía ser molt "guay" gaudir d'un partit amb un gran ambient!!!! Però quan he vist aixó de "Go Nets", no he pensat en l'equip de bàsquet sinò en la meva filla, je, je!!! Ara quan vugui que la Netsanet faci alguna cosa li diré "Go Nets".....
    Una abraçada de l'Anna i la Nets!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és que m'agradi profundament el bàsquet però tenia moltes ganes de provar aquest ambient tant bèstia que deien! Una abraçada guapes!

      Elimina